Koszty dostawy

Dokładamy starań aby wszystkie produkty bezpiecznie i terminowo docierały do naszych klientów. W tym celu uważnie dobraliśmy przewoźników i usprawniliśmy sposób pakowania paczek. Towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, paczkomatów InPost oraz Poczty Polskiej.

 

Przesyłki o wartości minimum 300zł wysyłamy bezpłatnie.

 

Zamówienia o wartości poniżej 300zł wysyłamy wg. poniższego cennika:

GLS gls-logo

14 zł – paczka z wcześniejszą przedpłatą na konto
27 zł – paczka za pobraniem, płatność gotówką przy odbiorze paczki
75 zł – paczka zagraniczna z wcześniejszą przedpłatą na konto (wysyłka w ramach krajów UE)

Paczkomaty (Inpost) amazingdecor-paczkomaty

10 zł – paczka zwykła z wcześniejszą przedpłatą na konto

Poczta Polska Poczta-Polska

75 zł – paczka zagraniczna z wcześniejszą przedpłatą na konto

 

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

Odbiór osobisty w sklepie Amazing Decor w Gdyni

bezpłatnie – zamówienie można odebrać w godzinach pracy sklepu:
wt-pt: 10:00-18:00
sob: 10:00-14:00

Adres:
Sklep Amazing Decor
ul. Abrahama 29
81-366 Gdynia
tel.: +48 531 100 701
sprawdź na mapie

Sposoby płatności

Przelew bankowy (tradycyjny) – płatność przelewem na konto bankowe sklepu AmazingDecor.pl.
Po zatwierdzeniu zamówienia w sklepie należy samodzielnie dokonać wpłaty na wskazane poniżej konto w banku BZ WBK. Paczka wysyłana jest po zaksięgowaniu wpłaty na tym koncie.

Idea Bank, nr rachunku: 75 1950 0001 2006 0647 6481 0003
Odbiorca: GRUBIK Bartosz Gruszka
ul. Gen. M. Wittekówny 2c/3
81-173 Gdynia
Tytułem: numer zamówienia

Przelew bankowy i płatność kartą płatniczą (PayU) – szybkie płatności przez internet w systemie PayU, dzięki którym wysyłka towaru następuje niezwłocznie po dokonaniu transakcji, tak samo szybko jak w przypadku płatności za pobraniem.

Po zatwierdzeniu zamówienia w sklepie należy wcisnąć przycisk „Dokonaj płatności”. W kolejnym oknie należy wybrać kartę płatniczą Visa lub MasterCard (w przypadku płacenia kartą płatniczą) albo wybrać bank (w przypadku przelewu), z którego dokonasz wpłaty. Spowoduje to przekierowanie do strony logowania tego banku. Po zalogowaniu się na konto wyświetli się wypełniony formularz przelewu na rachunek firmy PayU. Należy dokonać płatności poprzez zatwierdzenie tego formularza. Bank potwierdzi wówczas dokonanie transakcji dzięki czemu będziemy mogli od razu wysłać do Ciebie zamówione produkty.

Płatności elektroniczne (PayPal) – szybkie płatności przez internet w systemie PayPal, dzięki którym wysyłka towaru następuje niezwłocznie po dokonaniu transakcji, tak samo szybko jak w przypadku płatności za pobraniem.

Aby można było korzystać z tej formy płatności należy posiadać konto w serwisie PayPal. Więcej informacji na ten temat, na stronie serwisu PayPal.

Po zatwierdzeniu zamówienia w sklepie, wyświetli się strona serwisu PayPal z podsumowaniem zamówienia. W celu dokonania zapłaty należy zalogować się na konto posiadane w serwisie PayPal. Po zalogowaniu transakcja zostaje zatwierdzona i serwis umożliwia powrót do sklepu AmazingDecor. Serwis PayPal poinformuje nas niezwłocznie o dokonaniu płatności dzięki czemu będziemy mogli od razu wysłać do Ciebie zamówione produkty.

Raty PayU – wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów udostępniliśmy w naszym sklepie opcję zakupu produktów w systemie ratalnym. Zakupu można dokonać już w kilkanaście minut po złożeniu zamówienia i wypełnieniu wniosku.

– Cały proces odbywa się online
– Wartość koszyka od 300 do 20 000 zł
– Możliwość rezygnacji z produktów i kredytu w ciągu 14 dni
– istnieje możliwość wcześniejszej spłaty bez dodatkowych kosztów
– Więcej na temat Rat PayU wraz z kalkulatorem rat TUTAJ

ZAKUP NA RATY W 4 PROSTYCH KROKACH:

KROK 1. Koszyk
– Wybierz do koszyka produkty o łącznej wartości w przedziale od 300 do 20 000 zł.
– W koszyku wybierz formę płatności PayU.
– Po wpisaniu danych do wysyłki, wyborze formy dostarczenia, potwierdź przyciskiem ‚Kupuję i płacę’.

KROK 2. Wybór formy płatności
– Wybierz opcję Raty PayU w oknie wyboru płatności.

KROK 3. Wniosek online
– Wypełnij wniosek online wybierając dla siebie optymalny okres kredytowy i zaczekaj na weryfikację w Biurze Informacji Kredytowej.

KROK 4. Finalizacja
– Zostaniesz poproszony o potwierdzenie swoich dochodów i akceptację umowy online.
– Potwierdź chęć wzięcia pożyczki dokonaniem przelewu 1 zł na wskazany rachunek (przelew ma na celu weryfikację danych klienta a kwota zostanie Tobie zwrócona). Pamiętaj aby przelew był wykonany z rachunku bankowego osoby, na którą będzie brana pożyczka.
– Po weryfikacji otrzymamy informację o pozytywnym rozpatrzeniu Twojego wniosku i będziemy mogli wysłać zamówione produkty.